نتایج جستجو برای عبارت :

تنظیم اظهارنامه مالیاتی

یکی از مشکلات عدم تمکین یا تمکین تنظیم اظهارنامه آن است یعنی افراد تصور درستی از تنظیم اظهارنامه رسمی دادگستری ندارند و فقط و فقط بغلط این اظهارنامه را بدون وکیل دادگستری ویا وکیل خانواده پر می کنند و هیچ تصوری از نحوه تنظیم اظهارنامه ندارند لذا اظهارنامه تمکین زوجه ویا اظهارنامه عدم تمکین زوجه ویا مهلت پاسخ به اظهارنامه تمکین زوجه ویا شرایط نمونه اظهارنامه از سوی زوجه را نمی دانند جهت اطلاع از نحوه پر کردن اظهارنامه تمکین بر روی کلمه وک
فاوت اظهارنامه های اصلی با  جایگزین و اصلاحی مبحثی است که هر حسابداری باید درباره آن اطلاعات کافی داشته باشد ( به ویژه حسابدارنی که در زمینه مالیاتی مشغول به فعالیت هستند ).
 
بعد از اینکه شما نرم افزار اظهارنامه رو دانلود، نصب و اجرا می کنید. در بخش نوع اظهارنامه ۳ تا گزینه هست به نام اصلی، جایگزین و اصلاحی که در زمان متفاوتی باید از اونها استفاده بشه.
نوع اظهارنامه اصلی رو زمانی انتخاب می کنیم که هیچ اظهارنامه ای برای سال قبل شرکت یا شخص
تنظیم اظهارنامه مالیاتی
تنظیم اظهارنامه مالیاتی ، مرکز مشاوران مالیاتی آریا حساب آترینا در خصوص تنظیم صحیح و اصولی اظهارنامه مالیاتی و رعایت کلیه موازین قانونی خدمات خود را ارائه می نماید تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان شد موظف به تنظیم و تسلیم اظهارنامه‌ی مالیاتی هستند. براین اساس مودیان مالیاتی به دو دسته تقسیم می شوند: اشخاص حقیقی و حقوقی 09128692314 همچنین از بخش مشاوره حسابداری رایگان ما نیز دیدن کنید
✅ با توجه به اضافه شدن آیتم مشخص کردن ارزش افزوده و ثبت لوکیشن محل فعالیت به اطلاع همکاران گرامی می رساند جهت ثبت اظهارنامه ابتداً می بایست با نام کاربری ارسال شده وارد سیستم ثبت نام شماره اقتصادی شده و موارد فوق الذکر را اصلاح نموده و بعد مجاز به ثبت اظهارنامه مالیاتی می باشید.
هروقت نیاز بود چیزی را از شخص بخواهیم یا مطالبه بکنیم برایش اظهار نامه میفرستیم.اظهارنامه دعوا نیست بلکه اظهارنامه فقط یک ابلاغ رسمی به شخص خوانده است.برای هرچیزی اظهارنامه نمیفرستند،باید در نوشتن اظهارنامه دقت کرد که در آن توهین و تهدید به کار نرود.در اظهار نامه مدت را خودمان تعیین میکنیم.⚜️باید توجه بکنیم در دعواهای مالی که مثلا شخص کلاهبرداری کرده باشد،نیازی به فرستادن اظهارنامه نیست چون احتمال دارد شخص اموال خود را به نام شخص دیگری
اظهارنامه مالیاتی
 
پس از گذشت سال ۹۱ به بعد ثبت اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی شد و در سامانه ی سازمان امور مالی کشور به صورت آنلاین و اینترنتی انجام خواهد شد و دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به اداره مالیات و پر کردن فرم های طولانی مالیاتی ندارید. فرایند تهیه اظهارنامه مالیاتی به آسانی انجام می شود و تنها با سپری کردن چند دقیقه انجام خواهد شد. مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی هم در سایت امور مالیاتی کشور درج شده است پس هیچ جای نگرانی ندارد.
ته
اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 98 فراموش نشود ، آخرین مهلت مقرر قانونی  ۱۵ تیر ماه می باشد.
مودیان مالیاتی مشمول مقررات ارزش افزوده می توانند از طریق مراجعه به کافی نت فرزاد نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات و عوارض ابرازی اقدام نمایند.
.
با توجه تغییرات جدید در ثبت اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۹۷ تکمیل این فرم از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد .
کافی نت فرزاد به عنوان یکی از مراکز مجاز ثبت اظهارنامه های مالیاتی می باشد و در سامانه سازمان امور مالیاتی به آدرس tax.gov.ir در فهرست کافی نت داران مجاز قابل رویت می باشد.
#ثبت_نام_شماره_اقتصادی
#تنظیم_لیست_حقوق
#ارسال_معاملات_فصلی
#ثبت_انواع_اظهارنامه_مالیاتی
#پرداخت_قبض_مالیات
#ارزش_افزوده
#استعلام_بدهی_مالیاتی
آدرس:
◀️ایرانشهر:فلک
قابل توجه مودیان مشمول مالیات مستغلات 
  ⭕️ به اطلاع تمامی مودیان محترم می رساند، تا اطلاع ثانوی امکان ارسال اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر درآمد اجاره املاک فراهم نمی باشد. به محض فراهم شدن این امکان، نرم افزار بر روی سامانه قرار خواهد گرفت.
⭕️ نکته مهم : تاریخ تسلیم اظهارنامه  برای اجاره املاک تا پایان تیر ماه  می باشد.
محل ثبت اظهارنامه اجاره املاک
ایرانشهر:فلکه ایرانپیما بلوارمعلم یک کافی نت فرزاد
محمود علیزاده معاون سازمان عمور مالیاتی اظهار داشت: بر اساس مصوبه سوم اردیبهشت سال جاری شورای عالی هماهنگی سران قوا موعد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن ۹۹.۲.۱ لغایت ۹۹.۴.۳۱ بوده به مدت دو ماه و در حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور تمدید می شود و تمامی احکام مرتبط در این تمدید مترتب است.
معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی در مورد تکالیف این دوره نی
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا زمانی که زن از تمکین در برابر شوهر خودداری کرده باشد ، مرد می تواند با ارسال اظهارنامه عدم تمکین به همسر خود ، تمکین مجدد وی را درخواست نماید . با این توضیح که اظهارنامه یک ابزار حقوقی و قانونی است برای اینکه اشخاص بتوانند حقوق خود را قبل از مراجعه به دادگاه ، از دیگری مطالبه کنند و چون تمکین زن از مرد به نوعی جزء حقوق مرد تلقی می شود ، مرد می تواند با تنظیم اظهارنامه الزام به تمکین زوجه ، ایفای این حق را
اظهارنامه ثبت بین المللی روی فرم رسمی تنظیم و در یک نسخه تسلیم خواهد شد. این اظهارنامه ، حاوی مطالب ذیل خواهد بود :1) نام متقاضی، طبق مفاد دستورالعمل های اداری 2) نشانی متقاضی، طبق مفاد دستورالعمل های اداری . 3) نام و نشانی نماینده یا وکیل ، ( اگر وکیل یا نماینده ای وجود داشته باشد )، طبق مفاد دستورالعمل های اداری .4) هر گاه طبق کنوانسیون پاریس برای حمایت از مالکیت صنعتی، متقاضی مایل باشد از مزایای حق تقدم اظهارنامه مقدم استفاده نماید، اعلامیه ا
در مسائل یا دعاوی حقوقی وسیله ای است برای بیان اظهارات خود به طرف مقابل اگر کسی خواهان حق خود باشد (قبل از طرح دعوی) میتواند اجرا و یا استیفای حق خود را به وسیله اظهارنامه از طرف مقابل بخواهد و در صورت عدم انجام آن اقدام به طرح دعوی کند.
نکته: در اظهارنامه محدودیت در زمان وجود ندارد به عبارت دیگر هر زمان که خواهان بخواهد میتواند اظهارنامه بفرستد.نکته: عمومآ اظهارنامه قبل از طرح دعوی اصلی استفاده میشود.نکته: دادگاه صالح برای ارسال اظهارنامه دا
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، استرداد جهیزیه توسط زن بعد از طلاق با روش هایی امکان پذیر شده است که یکی از این روش ها ، تنظیم اظهارنامه برای استرداد جهیزیه ، قبل از مراجعه به دادگاه و تنظیم دادخواست استرداد جهیزیه است . بنابراین ، زن می تواند با تنظیم نمونه اظهارنامه استرداد جهیزیه و ارائه آن به طرف مقابل ، درخواست کند تا جهیزیه اش را به وی بر گرداند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد متن اظهارنامه پس گرفتن جهاز بر روی لینک زیر ک
یکی از جمله بخش هایی که مدیران کسب و کار های مختلف می بایست به آن اهمیت بسیار زیادی دهند بخش مالیات کسب و کار آنها می باشد. برای هر حوزه کاری مالیات به خصوصی در نظر گرفته می شود که مدیران این کسب و کار ها را ملزم به تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی می نماید. برخی از این دست از مدیران توانایی تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی خود را دارند این در حالی است که بسیاری از این دست مدیران به دلیل عدم دانش کافی و یا نداشتن فرصت لازمه برای جمع آوری مدارک، ته
1- اظهارنامه ثبت برند 2- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید.
3- ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی
اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10 در 10 سانتی متر باشد.اگر ارائه
علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر در
همین ابعاد و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد،ارائه خواهد شد.
درخواست کننده باید بر روی هر اظهارنامه یک نمونه از علام
مدارک لازم برای ثبت نام تجاری یا برند تن ماهی شامل موارد ذیل است : 1- اظهارنامه ثبت برند 2- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید.
3- ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی
اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10 در 10 سانتی متر باشد.اگر ارائه
علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر در
همین ابعاد و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد،ارائه
با شروع سال 98 برگ جدیدی در دفتر مالیات کسب و
کار ها با نام اظهارنامه 98 باز شده است که بسیاری از کسب و کارها را ملزم می
نماید تا در طی سال 98 نسبت به تکمیل و ارسال اظهارنامه
98  مربوط به هر فصل خود اقدام نمایند. مدیران کسب و
کارها و همچنین کارفرمایانی که به هر نحو مشمول مالیات می شوند لازم است تا در مدت
زمان های تعیین شده نسبت به تکمیل و ارسال اظهارنامه 98 خود اقدامات لازم را انجام
دهند به این صورت شما این امکان را خواهید داشت تا از جریمه های در نظر گ
((....مشاوره و خدمات مالیاتی ....))((.... کارشناسی مالی ...))،، ..... با سلام و عرض ادباحتراماً اینجانب هاشم صفاربهاری ، عضو انجمن صنفی کارفرمایی حسابداری و حسابرسی خراسان رضوی(عضویت 85001) ،افتخار ارائه خدمات در زمینه امور مالی و مالیاتی ،خدمات مالیات بر ارثتنظیم اظهارنامه مالیاتی ،تنظیم دفاتر قانونی ،تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ،تنظیم و ارائه گزارشات فصلی ،تنظیم لیست حقوق ادارات بیمه و مالیات ،تنظیم لوایح مربوطه در کمسیون های مالیاتیو دف
جزوه آموزشی اظهارنامه مالیاتی 1398
با سلام و احترام به دانشجویان و همکاران عزیز از انجایی که در دانشگاه با نحوه ارسال و توضیحات اظهارنامه اشنا نمیشویم و یکی از اساس ترین و پرکاربردترین ابزار یک حسابرس حرفه ای می باشد این جزوه رو بصورت دست نویس و تایپی بصورت pdf در تعداد 23 صفحه براتون اماده کردم تا نهایت ...
دریافت فایل
با توجه به اهمیت برند، امروزه تجار حساسیت زیادی نسبت به ثبت آن نشان می دهند . حمایت قانونی و جدی از علامت تجاری ، در پرتو ثبت ، باعث می شود که صاحبان مارک ها و تولیدکنندگان ، امیدوار به توسعه صلح آمیز فعالیت اقتصادی خود شده، مطمئن گردند که سرمایه گذاری تولیدی به سوددهی خواهد رسید و بدون هیچ نگرانی و ترس از دست دادن سرمایه یا عدم تحصیل درآمد لازم ، به فعالیت های اقتصادی خود ادامه دهند.
متقاضیان محترمی که قصد دارند برای ثبت برند در اصفهان اقدام
با پایان یافتن سال 97 بسیاری از کسب و کار
هایی که در حال حاضر در ایران مشغول به فعالیت هستند هنوز نتوانسته اند تا نسبت به
تکمیل و ارسال اظهارنامه
97  خود اقدامات لازم را انجام دهند.
این دسته از کسب و کارها به دلایل مختلف که مهم ترین آن عدم تکمیل مدارک مورد نیاز
تا پایان سال 97 می باشد نتوانستند نسبت به این کار اقدام نمایند. از این رو دولت
در سال 98 نیز مدتی را برای آنان در نظر گرفته است که می توانند با استفاده از این
موقعیت نسبت به تکمیل و ارسال اظها
راهنمای جامع و کاربردی ثبت اظهارنامه مالیاتی الکترونیک اشخاص حقوقی
ثبت اظهارنامه کلیه شخصیت های حقیقی و حقوقی مشمولان قانون مالیات مستقیم و مالیات ارزش افزوده، طیق قانون و روش مصوب، الزامی است و اکنون ثبت اظهارنامه الکترونیک شرکت ها و موسسات در سامانه سازمان امور  مالیاتی، به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به ادارات کل سازمان امور مالیاتی در سراسر کشور نیست. انجام فرآیند ثبت، به صورت اینترنتی و با داشتن کد کاربری و ر
 در فرانسه کسب حق مالکیت علائم تجاری و مارک های بازرگانی و تولیدی و خدماتی، همانند کشور ایران اصولاَ از طریق ثبت کردن علامت امکان پذیر است. درواقع، یکی از آثار حقوقی علامتی که به ثبت می رسد ایجاد حق مالکیت نسبت به مارک یا علامت مزبور و استفاده انحصاری مالک علامت از آن است و مالک حق انتقال تمام یا قسمتی از حقوق ناشی از مالکیت علامت خود را نیز خواهد داشت و علیه متجاوزان به حقوق مالکیت مارک ، حق مراجعه به مراجع قضایی را دارد. برای ثبت یک مارک تج
1- اظهارنامه ثبت علامت تجاری 2- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید.3- ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10 در 10 سانتی متر باشد.اگر ارائه علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر در همین ابعاد و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد،ارائه خواهد شد.درخواست کننده باید بر روی هر اظهارنامه یک نمونه از ع
- شرایط⬇️
✍️مطابق ماده 522 قانون آیین دادرسی مدنی، طلبکار می تواند علاوه بر دریافت اصل طلب خود، بابت تأخیر بدهکار در پرداخت بدهی، از وی خسارت تأخیر تأدیه (دیرکرد) بگیرد. اما برای این کار چند شرط وجود دارد:
طلب از نوع وجه رایج (پول) باشد. پس برای مثال، بابت مواد شیمیایی، محصولات صنعتی، مواد غذایی و ... نمی توان دیرکرد گرفت. طلبکار از بدهکار درخواست نموده باشد که طلب وی را بدهد. بهترین راه برای این کار، ارسال اظهارنامه است. همچنین تقدیم دادخواست
به عملیات برگشت مازاد (مالیات مطالبه شده و پرداخت شده) از سوی حوزه مالیاتی استرداد گفته می شود. البته کلمه استرداد معنای ادبی خاص خود را دارد ولی در این کتاب و در حسابداری مالیاتی نام عملیات خاصی است . بطور خلاصه سخت ترین بخش مالیاتی استرداد است چون نیاز به رعایت پارامترهای بسیار ظریف از طرف مودیان می باشد.✔️اظهارنامه یک دفترچه الکترونیکی یا کاغذی است که کارنامه عملکرد مالی یکساله یک شخص و موسسه در داخل آن گردآوری می شود. این دفترچه فرمت خ
همانطور که میدانید حسابداری لازمه شروع هر فعالیت اقتصادی میباشد و آموزش اصول حسابداری نیز در پیشرفت کسب و کار شما اهمیت بسزایی دارند حسابدارن با آشنایی با روش هاس حسابداری و مالیاتی میتوان در پیشرفت کسب و کارتان به شما کمک نمایند. حتما برای اینکه در کسب وکار خود بخواهید به موفقیت برسید باید دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار را بگذارنید در ادامه مطلب بیشتر در زمینه اظهارنامه مالیاتی و نقش حسابدار در کمک کردن به شما در این خصوص توضیح خواهی
شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که مؤسسین آن وظیفه تأمین سرمایه مورد نیاز شرکت را دارند و سرمایه به قطعات سهام تقسیم می شود .در شرکت های سهامی هر یک از صاحبان سهام به میزان سهامی که در اختیار دارند مسئول تعهدات شرکت هستند .شرکت سهامی خاص نمی تواند سهام خود را مانند شرکت سهامی عام توسط بانک عرضه کند و یا به صورت پذیره نویسی یا به فروش رساندن از آن بهره ببرد .
سرمایه حداقلی لازم برای تشکیل شرکت سهامی خاص 100 هزار تومان می باشد .تشکیل مجمع عمومی موسس در
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
شرکت در مزایدات و مناقصات
 

شرکت در مزایدات و مناقصات
شرکت در مزایدات و مناقصات نیازمند کد اقتصادی نیز می باشد. کد اقتصادی در واقع شناسه ای است دوازده رقمی که پس از ثبت شرکت و تشکیل پرونده توسط سازمان امور مالیاتی به اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد.
موارد کاربرد کد اقتصادی چیست؟
برخی از صاحبان سهام در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند و این امر مستلزم دریافت کد اقتصادی از مجموعه ی ثبت پایتخت می باشد.همچنین برای اخذ گواهی ارزش افزو
 مالیات یکی از راههای کسب درآمد دولت و حکومت ها برای نگهداری و مدیریت کشور میباشد.ارتباط متقابل مردم و دولت به وسیله مالیات، یکی ازنشانه های دموکراسی به حساب میاید. امروزه دولت برای آنکه بتواند سهولت پرداخت در زمینه مالیات را برای مودیان فراهم کند روش اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی را در نظر گرفته که مودیان محترم میتوانند به راحتی مالیات خود را پرداخت نمایند. ولی رعایت این نکته ضروری است که تنظیم اظهارنامه مالیاتی توسط یک کارشناس خبره حسا
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
1- تغییر در مالکیت ثبت علامت تجاری یا علامت فردی و جمعی یا حق مالکیت ناشی از تسلیم اظهارنامه مربوط ، اصولاَ امکان پذیر است و به درخواست کتبی هر ذینفع ، از اداره مالکیت صنعتی انجام خواهد شد و به ثبت خواهد رسید.2- تغییر در مالکیت ثبت علامت فردی یا جمعی در صورتی که در مواردی مانند ماهیت ، مبدا ، مراحل ساخت ، خصوصیات یا تناسب با هدف کالاها یا خدمات ، سبب گمراهی یا فریب عمومی می شود، معتبر نیست.3- تغییرات مربوط به علامت تجاری و طبقه کالا ، باید به هزین
ثبت برند ، مراحل ثبت برند
برند یک نام تجاری،علامت یا نشانی است که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده و متمایز کردن این کالا ها یا خدمات رقبا به کار می رود. در واقع برند اسم یا عنوانی است که معرفی کننده شخص حقیقی یا حقوقی می باشد و سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می گردد.شرکت هایی که دارای برند هستند، می توانند محصولاتشان را از سایر محصولات متمایز سازند و از طریق برند محصول خود،برای گسترش معروفیت و کسب درآمد بیشتر اقدام نمایند.ثبت برند به موج
الف) در موقع تاسیس، سرمایه شرکت های شرکت سهامی خاص نباید از یک میلیون ریال کمتر باشد. سهامداران، باید کلیه سهام شرکت را تعهد نموده و گواهی بانک مبنی بر تادیه قسمت نقدی آن که نباید کمتر از سی و پنج درصد کل سرمایه باشد را به مرجع مربوطه تسلیم نمایند. استفاده از وجوه تادیه شده به نام شرکت شرکت سهامی در شرف تاسیس ممکن نیست مگر پس از به ثبت رساندن شرکت یا عدم ثبت شرکت پس از مهلت مقرر . ب) شرکت های سهامی خاص، نمی توانند سهام خود را برای پذیره نویسی یا
اصل و پایه آغاز هر کار یا این که ساخت , گزینش مارک و ثبت آن برای دوری از نسخه برداری برداری سایرین و سوء استعمال اشخاص میباشد . در صورت ثبت نشانه تجاری در صنف خویش می‌توانید انحصار را در اختیار خویش گرفته و اذن به کارگیری و اسکن برداری را از رقبای خویش بگیرید . به همبن برهان , امروزه نام و نماد تجاری از اهمیت خاصی برخوردار گشته و تاجران آلرژی متعددی نسبت به انتخاب نشانه تجاری و ثبت آن نشان می دهند .
ثبت مارک در تمای فن های شغل ها متفاوت با کالاها
قابل توجه کلیه مسافرین گرامی و متقاضیان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافری
به دلیل انجام عملیات بروزرسانی در سامانه "اظهارنامه گمرکی (تلفن همراه) در حال حاضر  ثبت تلفن همراه مسافری امکان پذیر نمی باشد.
به محض اتمام بروزرسانی مراتب طی اطلاعیه تکمیلی از همین طریق اطلاع رسانی می گردد.
مراحل ثبت برند در ایران
وقتی می‌خواهید برند خود را ثبت کنید باید مطمئن شوید که قبلا این برند به ثبت نرسیده باشد. استعلام برند این امکان را به شما می‌دهد که ببینید برند مورد نظر شما قبلا ثبت شده است یا خیر. در صورتی که این برند قبلا ثبت شده باشد، شما نمی‌توانید آن را ثبت کنید و درخواست ثبت برند شما رد می‌شود. سامانه استعلام ثبت برند در مرکز مالکیت معنوی، برندهای ثبت‌شده را به شما نشان خواهد داد.
مرکز مالکیت معنوی اداره‌ای‌ست که فعالیت‌ها
وظایف کارشناس مجازی گمرک چیست ؟
در سال 1393 پس از راه اندازی ای پی ال(EPL) توسط گمرک ،سیستمی ایجاد شده است که بعد از کوتاژ و ارسال اطلاعات اظهارنامه گمرکی و تعیین مسیر ، اگر محموله در مسیر قرمز باشد ، سیستم  خود به صورت اتوماتیک یک کارشناس را در یکی از گمرکهای  کشور به عنوان کارشناس گمرک ناشناخته برای بررسی  و
ادامه مطلب
مراحل ثبت برند در ایران
وقتی می‌خواهید برند خود را ثبت کنید باید مطمئن شوید که قبلا این برند به ثبت نرسیده باشد. استعلام برند این امکان را به شما می‌دهد که ببینید برند مورد نظر شما قبلا ثبت شده است یا خیر. در صورتی که این برند قبلا ثبت شده باشد، شما نمی‌توانید آن را ثبت کنید و درخواست ثبت برند شما رد می‌شود. سامانه استعلام ثبت برند در مرکز مالکیت معنوی، برندهای ثبت‌شده را به شما نشان خواهد داد.
مرکز مالکیت معنوی اداره‌ای‌ست که فعالیت‌ها
نمونه اظهارنامه تعیین داور مرضی الطرفین؛
مخاطب محترم: جناب آقای/ سرکار خانم …..
با سلام و احترام
موضوع اظهارنامه: به شرح مندرج در متن زیر
مراتب زیر به جنابعالی ابلاغ می گردد:
۱- از آنجا که تا کنون در اجرای ماده … قرارداد شماره….مورخ……  برای پرداخت هزینه های … که از جمله مشتمل بر کارمزد اینحانب می باشد اقدام ننموده و به ابلاغیه های مربوط به انجام تعهدات خود تیز توجه نکرده و در جهت حل اختلاف به اینجانب، مراجعه نداشته اید اینجانب قصد دارم مرا
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
//قابل اجرا در تمامی گوشی های اندروید///وکیل شما نمی خواهد این آگهی را بخوانید!!!مرجع کامل نمونه نامه های حقوقی شامل:دادخواست، شکوائیه، اعتراض، درخواست، اظهارنامه و...این
برنامه به منظور کاهش هزینه ها و برطرف کردن نیازهای مراجعین به دادسراها و
همچنین تسهیل در روند صدور انواع عریضه طراحی و اجرا شده است.
برخی از نامه های موجود در برنامه: شکایت ، دادخواست ، اظهارنامهایجاد
مزاحمت و ممانعت از حق، کلاهبرداری، تهدید به قتل، ایجاد مزاحمت برای
بان
تغییرات ۳گانه ای در فرایند ثبت نام کداقتصادی، به شرح ذیل بوجود آمده:
۱- انتخاب نوع فعالیت براساس کد استاندارد ISIC از مرحله پیش ثبت نام حذف و به مرحله ثبت نام(مرحله دوم) اضافه شده است.
۲- اسکن تاییدیه پستی از مرحله پیش ثبت نام حذف شده و بجای آن ثبت محل اقامتگاه قانونی بر روی نقشه در همان مرحله پیش ثبت نام اضافه شده است.
۳- از مدتی قبل، ثبت نام ارزش افزوده با ثبت نام کداقتصادی ادغام شده است و مودی باید در مرحله پیش ثبت نام وضعیت مشمولیت ارزش افزوده
برند ثبت شده چه مدت اعتبار قانونی دارد؟
بعد از ارائه ی اظهارنامه برای ثبت برند ،
برند یا علامت تجاری شما از همان تاریخ تا 10 سال اعتبار خواهد داشت.صاحب
برند میتواند با پرداخت مبلغ مشخصی این اعتبار را بصورت دوره های متوالی 10
ساله تمدید کند.اگرپس از پایان زمان اعتبار نسبت به تمدید برندتان اقدام
نکنید به شما یک ارفاق 6 ماه میشود که باید در این مدت هم هزینه ی تاخیرتان
را پرداخت کنید و هم برندتان را اعتبار ببخشید.
ترخیص کالا یکی از مهم ترین امور در زمینه واردات وصادرات کالاست. اگر شما به عنوان یکشخص تاجر و یا صاحب یک شرکت تجاری در این زمینه فعالیت می کنید در نهایت باید کالای خود را از گمرک ترخیص کنید. در این صورت نیاز دارید یک روال اداری و معمول را در این رابطه انجام دهید. در این مقاله مراحل ترخیص کالا از گمرک را برایتان شرح می دهیم :
 
  مراحل ترخیص کالا از گمرک 
 
1.  ثبت اظهار در سامانه EPL
اولین مرحله ترخیص کالا از گمرک، تکمیل اظهارنامه در سامانه EPL و
خواسته یا موضوع
تقاضای صدور ابطال سند وکالت بلاعزل به شماره……تنظیم شده در دفترخانه شماره…… به انضمام کلیه خسارات قانونی هزینه دادرسی و حق الوکاله وکیل

دلایل و منضمات
۱٫ قرارداد مشارکت ۲٫ وکالت‌نامه بلاعزل ۳٫ دادنامه فسخ ۴٫ اظهارنامه
ریاست محترم دادگاه عمومی حقوقی
احتراماً به استحضار می‌رساند:۱٫ موکل اینجانب در مورخ…… به خاطر انجام کار مشارکت و ساخت و ساز با خوانده پرونده به ایشان در خصوص نقل و انتقال سه دانگ از شش‌دانگ پلاک ثبتی …
اگر در بازار مسکن تاکنون فعالیتی داشته اید حتما با اصطلاحاتی که نشنیده اید روبرو شده اید. آشنایی با این اصطلاحات برای انجام معاملات ملکی و یا انجام ساخت وساز می تواند بسیار به شما کمک کند. لذا برای آشنایی با اصطلاحات رایج بازار مسکن مقاله زیر را مطالعه کنید.
اظهارنامه
زمانی که افراد تقاضایی قانونی دارند و برای پیکیری آن اقدام می کنند برای انجام روال قانونی تقاضای مورد نظر توسط قانون و ماموران آن، بایستی ابتدا تقاضای شخص به صورت مکتوب تنظی
بر اساس قانون ثبت اختراعات ،طرح های صنعتی و علائم تجاری شامل هر نوع
ترکیبی از رنگ ها یا خط ها با یکدیگر و هر نوع شکل 3 بعدی همراه با خط ها و رنگ ها
و یا بدون هیچ کدام آنها ،به شکلی که ترکیب یا شکل محصولی از صنایع دستی یا یک فرآورده
ی صنعتی را بتوانند تغییر داد ،طرح صنعتی نام دارند.در طرح صنعتی تنها دسترسی یافتن
به نتیجه ی فنی بدون هیچ نوع تغییری در ظاهر مشمول حمایت از این قانون نمی شود .

طرح صنعتی تا 5 سال از تاریخی که اظهارنامه ی ثبت تسلیم میشود ا
اگر در بازار مسکن تاکنون فعالیتی داشته اید حتما با اصطلاحاتی که نشنیده اید روبرو شده اید. آشنایی با این اصطلاحات برای انجام معاملات ملکی و یا انجام ساخت وساز می تواند بسیار به شما کمک کند. لذا برای آشنایی با اصطلاحات رایج بازار مسکن مقاله زیر را مطالعه کنید.
اظهارنامه
زمانی که افراد تقاضایی قانونی دارند و برای پیکیری آن اقدام می کنند برای انجام روال قانونی تقاضای مورد نظر توسط قانون و ماموران آن، بایستی ابتدا تقاضای شخص به صورت مکتوب تنظ
قابل توجه مدیران و مسئولان ؛؛؛⬅️ پنج رفتار مهم که باید در موعد قانونی انجام گردد / برخی موارد در حسابداری وجود دارد که باید در زمان و مهلت معینی که از طرف دولت و یا سازمان ها تعیین شده انجام شود . عدم انجام این امور باعث تعلق جریمه و یا عدم برخورداری از مزایا و معافیت های مقرر در قانون شود. در زیر به مهمترین از این موارد اشاره می کنیم : ۱ . ارسال لیست مالیات حقوق کارکنان / ۲ .ارسال لیست  بیمه حقوق کارکنان / ۳ .ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزو
حق شفعه
: وقتی چند نفر با هم شریکند هر کدام می تواند بدون رضایت دیگری سهم خود را به هر که:) می خواهد بفروشد )ماده 583ماده 583- هر یک از شرکاء می تواند بدون رضایت شرکاء دیگر سهم خود را جزئاً یا کلابه شخص ثالثی منتقل کند.دو نفر در یک زمینی شریکند یکی از آن ها سهم خود را می فروشد شریک دیگر حق دارد به سراغخریدار رفته و پول را به خریدار بدهد و سهم خریدار را بگیرد.مثال: شخص )الف( و )ب( در یک زمینی با هم شریکند مهم نیست به چه نسبتی . شخص )الف (سهم خود را در قبال ده
ثبت شرکت تولید صنایع چوبی :وجود چوب و فرآورده های چوبی ازگذشته اهمیت اقتصادی بسیاری داشته است. چوب محصولی است ازطبیعت که به مرور زمان اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. صنایع چوب ایران نقش مهمی را در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف برنامه توسعه ایفا می نماید، برای ایجاد کسب و کار در این زمینه شما باید در ابتدا یک شرکت دریکی از دو قالب رایج سهامی خاص و یا با مسئولیت محدود به ثبت برسانید. این نکته نیز حائز اهمیت است که پیش از ثبت شرکت تولید صنایع چوبی، دریا
ثبت برند در تهران چگونه است؟
در واقع ثبت برند در تهران با دیگر نقاط ایران هیچ تفاوتی ندارد و اینکه ما در این مقاله سعی نموده ایم مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری در تهران را خدمت شما بزرگواران توضیح دهیم به دلیل همین نکته مهم است که اگر شما با چگونگی ثبت برند در تهران آشنا شوید، در واقع با نحوه ثبت برند در تمام آیران آشنا می شوید.
تصور نمایید که مدّت زیادی است با نام و یا نشان تجاری خاصی به فعالیت می‌ پردازید و به دلیل عملکرد خوبی که در بخش باز
ثبت برند در تهران چگونه است؟
در واقع ثبت برند در تهران با دیگر نقاط ایران هیچ تفاوتی ندارد و اینکه ما در این مقاله سعی نموده ایم مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری در تهران را خدمت شما بزرگواران توضیح دهیم به دلیل همین نکته مهم است که اگر شما با چگونگی ثبت برند در تهران آشنا شوید، در واقع با نحوه ثبت برند در تمام آیران آشنا می شوید.
 
تصور نمایید که مدّت زیادی است با نام و یا نشان تجاری خاصی به فعالیت می‌ پردازید و به دلیل عملکرد خوبی که در بخش با
یک گروه تولیدی و صنعتی اقدام به استخدام یک نفر مدیرمالی (آقا) در استان تهران دارد.
 
جنسیت: آقا
نوع همکاری: تمام وقت
حداکثر سن 45 سال
دارای مدرک لیسانس یا بالاتر در رشته حسابداری
حداقل 3 سال سابقه مدیریت مالی در شرکتهای تولیدی و تسلط کامل به اصول استاندارد حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی و تسلط کامل به مدیریت سیستماتیک مالی و حسابداری و حسابرسی، آشنایی به نرم افزارهای مرتبط مالی
توانایی تهیه صورتهای مالی و تهیه اظهارنامه مالیاتی
مسلط به ق
سه نسخه ازاظهارنامه ی اختراع




اظهارنامه ی اختراع چیست؟

اظهارنامه ی اختراع  از اوراق بهاداری می باشد که باید از واحد فروش اوراق
بهادار در اداره ی کل ثبت شرکت ها  تهیه گردد و سپس به زبان فارسی و
بدون هیچگونه خط خوردگی لاک گرفتگی پاره گی تنظیم گردد.شایان ذکر است که درتهیه کردن
و همچنین تنظیم و ارائه ی اظهارنامه ی اختراع باید مواردی را رعایت نمایید:


باید اطاعات  متقاضی را از جمله نام او ،اطلاعات صاحب اختراع و
نماینده ی او همراه با عنوان اختر
ثبت برند
بر اساس تبصره 1 قانون ثبت علایم تجاری و اختراعات ، مصوب اول تیر 1310 ، ثبت علامت در ایران اختیاری است. مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار داده است. اما به علت مزایایی که دارد، تجار و شرکت های تجاری ترجیح میدهند، علائم خود را ثبت نمایند. 

 
برند یا نشانه یا علامت تجاری با هدف متمایز کردن کالا و خدمات شما، با کالا و خدمات سایر
رقبای شما بکار گرفته می شود.
در حقیقت برند های دلخواه آن هایی هستند که به مراتب دارای وجه و قدرت اجتماعی
بال
مالیات بر ارث
مالیات بر ارث دقیقا چیست؟
مالیات بر ارث به مالیاتی گفته می‌شود که به دارایی ها و مایملک باقی‌مانده از یک فرد فوت‌شده تعلق می‌گیرد. مالیات ارث دو نوع است؛ یک نوع از مالیات بر ارث از وراث و هنگام واگذاری ارث دریافت می‌شود و نوع دیگر مالیات بر ارث به‌طور مستقیم از تمامی اموال و ثروت‌های باقی‌مانده از فرد فوت‌ شده اخذ می‌شود.
وراث باید ابتدا انحصار وراثت کرده و سپس مفاصاحساب مالیات بر ارث دریافت کنند.
تغییر قانون مالیات بر
همه ی موسسات غیرتجاری و سازمان هایی که
قوانین مالیاتی شامل آنها میشود باید دفاتر قانونی که دفتر کل و
دفتر روزنامه میشود را از سازمان امور مالیاتی تحویل بگیرند و کلیه امور و
فعالیت های مالی خود را در آن بنویسند.
شرکت ها و موسسات غیر تجاری باید با در
نظر گرفتن آیین نامه های تحریر دفاتر قانونی ٫ تراکنش های مالی خود را
کاملا خوانا و بدون هیچگونه خط خوردگی به تحریر در بیاورند (این دفاتر
قانونی در اداره ی ثبت موسسات غیر تجاری و ثبت شرکت ها پلمپ
مدارک ثبت برند
مدارک لازم برای شروع ثبت برند به شرح زیر می باشد:
1-  تسلیم اظهارنامه علامت تنها از طریق فایل الکترونیکی امکان پذیر بوده و متقاضیان ثبت علامت می توانند از طریق این آدرس http://ipm.ssaa.ir  اظهار نامه خود را تسلیم اداره علامت نمایند.
2-    مدارک مثبت هویت متقاضی؛
الف) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
3-  مدارک نماینده قانونی: درصورتی که تقاضا( ثب
مراحل ثبت برند
برای ثبت علامت مورد نظر انتخاب نام و عنوان مناسب ، گامی موثر در جهت ثبت علامتی مطمئن و فاقد ایراد می باشد.
در زیر نکات اساسی را که به شما در انتخاب نام و عنوان مناسب علامت یاری می رساند اعلام می داریم:
1 – اسامی و علائم مشهور و شناخته شده غیر قابل ثبت هستند.
2 – اسامی غیر معقول، غیر اسلامی و مخالف با موازین اخلاقی و شئونات اسلامی قابلیت ثبت ندارند.
3 – صفت ها و اسم هایی که بیان گر توصیف می باشند و یا عام هستند به تنهایی قابل ثبت نیس
ثبت برند و علامت تجاری
شرکت ها یا بنگاه های اقتصادی به منظور تمایز کالاها و محصولات خود از سایر شرکت ها اقدام به اختصاص نشان یا علامتی تحت عنوان علامت تجاری ، به نام شرکت خود می کنند. این علائم می توانند به شکل اختصاصی و یا به شکل جمعی مورد استفاده قرار بگیرند . علامت تجاری اختصاصی محصولات یک شرکت خاص را معرفی و از سایر شرکت ها متمایز می کند و علامت تجاری جمعی علامتی است که در اظهارنامه ثبت معرفی می شوند و می توانند مبدا محصول و یا هرگونه خصوص
 
تاسیس شرکت
شما برای تاسیس شرکت در هر نوعی که باید مدارکی را تحویل دهید تا شرکت شما به ثبت برسد. در واقع باید بدانید هر فردی که تصمیم به تاسیس شرکت می گیرد باید مدارک مورد نیاز برای تاسیس آن شرکت مورد نظر خود را ارائه دهد تا با ثبت شرکت او موافقت کنند. شرکت های تجاری با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل مدارکی را هم که باید هر یک از آنها تحویل اداره ثبت دهند با دیگر مدارک تفاوت باشد. برای اینکه با تاسیس شرکت و مدارکی که باید تحویل دهند آشنایی بی
امروزه ، به منظور حفاظت و حمایت از حقوق مالکیت صنعتی ، در زمینه بهره برداری از پدیده ها و ابزار فنی ، تولیدات صنعتی و کشاورزی ، توزیع وسیع محصولات با علائم و مارک مشخص ، ضوابط و مقرراتی پا به عرصه نهاده تا از تقلبات در امور فنی ، صنعتی و خدماتی جلوگیری به عمل آید و اشخاص سودجو و فرصت طلب ، نتوانند با سوء استفاده از علائم ، آرم ها و مارک های صاحبان صنایع ، فعالان واقعی اقتصادی و تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت خاص، اجناس و کالاهای تقلبی به بازار
شمیرانات شمالی‌ترین شهرستان استان تهران میباشد. که در دامنه‌های البرز مرکزی قرار گرفته‌، این شهرستان از ۳ بخش شمیران، لواسانات و رودبار قصران تشکیل میشود. این شهرستان در شمال به استان مازندران و استان البرز و نیز از جنوب به شهرستانهای تهران و فیروزکوه همسایه میباشد.
 
اداره امور مالیاتی شمیرانات وظیقه اخذ مالیات از مودیان مالیاتی این منطقه را به صورت دریافت اظهارنامه مالیاتی و تعیین میزان مالیات پرداختی مودیان این منطقه را برعهده دار
مرحله اول: (مرحله تشکیل و تحصیل اجازه پذیره نویسی) -1 دو نسخه طرح اعلامیه پذیره نویسی که بایستی به امضاء کلیه موسسین رسیده باشد. 2-دو نسخه اظهارنامه ی تکمیل شده 3-دو نسخه طرح اساسنامه تکمیل شده 4-تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت موسسین 5-اصل گواهی بانکی مبنی بر پرداخت سرمایه (حداقل 35% از 20 % سرمایه تعهد شده)
مرحله دوم:( مرحله ایجاد و ثبت شرکت های عام سهامی) 1-دو نسخه اساسنامه که به تصویب مجمع عمومی موسس رسیده باشد 2-دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسس
روند تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص 
1- در شرکت های سهامی خاص، تشکیل مجمع عمومی موسس الزامی نیست و ارائه مدارک ذیل به مرجع ثبت شرکت ها کافی است. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
2- جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری برای تقویم آورده های غیرنقدی ضروری است و نمی توان آورده های غیرنقد را به مبلغی بیش از ارزیابی کارشناس قبول کرد. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
3- موسسین شرکت که همان سرمایه گذاران شرکت باشند، مدارک ذیل را به مرجع مربوطه تسلیم می کنند : (م 20 ل. ا. ق. ت )
- اظهارنامه ثبت که به امضای هم
ثبت برند و ثبت شرکت در ایران
 
یکی از مهمترین خدماتی که در ایران دارای متقاضیان بسیار زیادی خصوصاً در سال های اخیر است، ثبت برند و ثبت علامت تجاری و ثبت شرکتها است و به این دلیل که با ثبت برند ، حمایت های وسیع قانونی شامل حال مالک برند ثبت شده می شود، روز به روز به علاقه مندان و متقاضیان آن افزوده می شود.
 
در سراسر ایران عزیز خدمات ثبت برند و ثبت شرکت به متقاضیان ارائه می شود و موسسات متعددی وجود دارند که این خدمات را ارائه می دهند اما واقعاً ب
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقی، می بایست به نام شخص حقوقی یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
۱. کنترل گردش مقداری مواد و محصول و تطبیق مقادیر با رسید و حواله و وارده و صادره انبار
۲.کنترل جمع مبالغ خرید و فروش سیستم مالی با جمع اعداد متناظر در اطهارنامه ارزش افزوده
۳. کنترل عدم بستانکاری مانده نقد و بانک
ادامه مطلب
ثبت برند طراحی لباس
لباس یکی از نیازهای اولیه انسان ها است. با توجه به اهمیت پوشش و لباس بسیاری از شرکت های تولید کننده در سطح جهان به وجود آمده است. اما یکی از مسائلی که خصوصاً در ایران مورد بی توجهی تولیدکنندگان و طراحان لباس قرار گرفته است، بحث برند و نام تجاری تولیدات آن ها است.
شرکت های تولیدکننده محصولات به جز لباس، در ایران اکثرا دارای برند مخصوص به خود هستند اما بین تولیدکنندگان لباس تعداد کمی دارای برند معتبر و مشهور شده اند. این بی ت
ضمانت اجرا برای موجر
 
 
این مدرس دانشگاه در خصوص ضمانت اجرا برای موجر در صورت عدم پرداخت اجاره‌بها توسط مستاجر و اقدامات قانونی که وی برای تخلیه ملک خود باید انجام ‌دهد، اظهار می‌دارد: در مواردی موجر می‌تواند حسب مورد صدور حکم فسخ اجاره یا تخلیه را از دادگاه درخواست کند و دادگاه ضمن حکم فسخ اجاره‌ تخلیه مورد اجاره را صادر می‌کند که یکی از آن موارد بند ۹ ماده ۱۴ قانون موجر و مستاجر است.
طبق این بند در صورتی که مستأجر در مهلت مقرر در ماده ۶
.یک علامت تجاری باید ویژگی های ذیل را داشته باشد:
1-ابداع و نوآوریعلامت تجاری باید از خلاقیت و نوآوری برخوردار باشد.به عبارت دیگر می توان گفت علامت تجاری نباید تکراری و یا مشابه علایم مستعمل قبلی باشد.برخی از افراد با افزایش یا کاهش یک حرف یا یک شکل کوچک به اشکال قبلی مدعی ثبت علامت تجارتی می شوند که در این حالت متصدی ثبت ضمن رد آن مانع ثبت علایم تکراری می شود.استناد و ادعای چنین مدعیانی این است که علامت پیشنهادی عین علامت قبلی و مستعمل نمی با
آموزش تصویری ثبت برند
ثبت برند امروزه یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از کارآفرینان بوده و این صاحبان کسب و کارهای نوپا تلاش می کنند با انتخاب یک برند ایده آل و هزینه کردن برای آن، نام خود را مشهور کرده و میزان فروش محصولات یا خدمات شان را افزایش دهند. در واقع برند باعث می شود تا محصولات شما در میان مشتریان شناخته شده باشد. اگر این خدمت یا محصول دارای کیفیت های لازم باشد به مرور برند به عنوان یک تولید کننده با کیفیت عالی معرفی خواهد شد.
برند سازی
موسسه چیست؟
 نهاد قانونی که قانون گذار برای انجام
امور و فعالیت های غیر تجاری تعریف کرده است را موسسه می نامندکه شامل امور و فعالیت های ادبی و علمی یا خیریه میشود.هیچ سود تجاری از موسسات غیر تجاری حاصل نمیشود و هدف از ثبتشان ارائه ی
خدمات است.  
موسسات غیر تجاری شامل دو دسته اند:
موسسات غیر انتفاعی:هدف از ثبت اینگونه موسسات تنها بدست آوردن منافع برای اعضا
نیست.این موسسات در زمینه های اجتماعی نظیر انجمن اسلامی و علمی خاص و
تخصصی و موسسه های
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
ثبت برند به دو صورت ثبت برند حقیقی و ثبت برند حقوقی صورت می گیرد .اگر متقاضی ثبت برند شخص باشد به نام آن شخص به ثبت خواهد رسید . اگر متقاضی شخصیت حقوقی باشد به نام شخصیت حقوقی یا شرکت به ثبت می رسد .
ثبت برند حقیقی و حقوقی در مدارک مورد نیاز جهت ثبت متفاوت می باشند .برای ثبت برند حقیقی تمامی مدارک ارائه شده باید به نام شخص حقیقی باشد و گروه و فعالیت مورد نظر خود در آن مشخص شود .
مجوزها و مدارک آماده شده برای ثبت برند حقوقی باید به نام شرکت باشد و ط
ثبت برند
 
ثبت برند
با اینکه ثبت برند در کشور ما اجباری نیست اما اغلب افراد به علت مزیت های آن به ثبت علائم اقدام می کنند. این بخش از مطالب پایتخت ثبت به مبحث استعلام ثبت برند ، هزینه ثبت برند و سایر موارد مربوط و مهم خواهد پرداخت .


 
تعریف برند از دیگاه های مختلف ، متفاوت است . اما در تمامی آن ها مفهوم ایجاد اعتماد مشخص است .

استعلام ثبت برند
ثبت برند تجاری با توجه به قوانین هرمکانی شرایط و محدودیت های خاص خودش را دارد .
باید دقت داشت کلما
تمدید برند ثبت شده 
مدت اعتبار علامت ثبت شده ده سال است.ولی صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او،می تواند ثبت علامت را تا شش ماه پس از انقضای مدت اعتبار آن،هر ده سال یک بار تجدید نماید.در این صورت حق استعمال انحصاری ده سال،با صاحب علامت خواهد بود و به همین طریق،هر تجدید ثبت حق مزبور را برای ده سال دیگر تضمین می نماید.
مدارک مورد نیاز جهت تمدید علامت تجاری،برند عبارتست از:الف)اشخاص حقیقی1-کپی شناسنامه و کارت ملی مالک علامت2-نمونه علامت
گروه خدمات مالی ومالیاتی بیدحساب آماده انجام کلیه کارهای تخصصی مالی ومالیاتی میباشد.
ارائه خدمات مالی؛مالیاتی وثبتی
تنظیم اظهارنامه های عملکرد؛ارزش افزوده وگزارشات فصلی اشخاص وشرکت ها
انجام کلیه ثبت نام های سازمان امورمالیاتی
تنظیم لایحه های مالیاتی عملکردوارزش افزوده
ثبت نام کداقتصادی؛گواهی ارزش افزوده
خدمات ثبت شرکت ؛انحلال؛تغییرات:پلمپ دفاترقانونی وتحریردفاترقانونی
لیست مالیات حقوق
لیست بیمه تامین اجتماعی
اعزام حسابداربه صور
امروزه دولت ها با تکیه  نمودن تنها بر درآمدهای نفتی که ذخایر محدود و پایان پذیر  دارند و قیمت بین‌المللی آن نیز متغییر می‌باشد، نمی‌توانند ابزار لازم جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی دراز مدت در کشور را فراهم کنند. مسئولیت‌های گسترده دولت در زمینه‌های متفاوت و خصوصا انتظار جامعه از دولت که استقرار امنیت، امکانات رفاهی و درمانی، آموزش و ... آحاد جامعه می‌باشد، هزینه‌های سرسام آوری را بر دولت تحمیل می‌کندکه تأمین آن از محل درآمدها
نکات مهم در ثبت برند 
هر شرکت یا شخصی می تواند علاوه بر به ثبت رساندن نام تجاری خود جهت شناساندن بهتر خدمات و محصولاتش به ثبت برند خود بپردازد تا با هک شدن آن بر روی محصولات و هر مکان دیگری خود را بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان جای دهند.به منظور تعیین نام تجاری باید توجه داشت نام انتخاب شده توسط صاحب برند می تواند تمام و یا چند حرف از آن برگرفته از نام خاص محلی باشد و در نهایت زمانی که نام تجاری مورد نظر خود را انتخاب کرد می تواند آن را از طریق ک
طبقه بندی علامت تجاری
1.صنایع و محصولات شیمیایی2.فلزات و مصنوعات فلزی3.دستگاه و لوازم آلات فنی و علمی و صنعتی4.مصنوعات و اشیاء ساخته شده از مواد مختلف5.مصنوعات نساجی6.اسباب بازی و لوازم ورزش7.مواد غذایی و محصولات کشاورزی8.سایر موارد
علایم غیر قابل ثبت
مطابق ماده 5 قانون ثبت علائم و اختراعات مصوب 1310 ، علائم ذیل قابل ثبت نیستند.1.علائم دولتی ، مملکتی و رسمی ( مانند آرم جمهوری اسلامی ایران ، هلال احمر و ...)2.علائم منافی نظم یا عفت عمومی3.علائمی که عنو
وکیل مالیاتی
عدم‌ آگاهی کافی اشخاص حقیقی و حقوقی از مسائل حقوقی و مالیاتی و همچنین نحوه مراجعه به وکیل مالیاتی و مشاور مالیاتی، یکی از علل افزایش مراجعه به هیأت های حل اختلاف مالیاتی است؛ زیرا بعضاً تصور می‌شود اولین و آخرین مرجعی که می‌تواند اختلافات طرفین را فیصله دهد این هیأت ها هستند، خدمات حسابداری درحالی‌ که مراجعه به یک وکیل می‌تواند از کشانده شدن خیل عظیم این پرونده‌ها که خیلی از آنها نیازی به مداخله هیأت ها ندارد، جلوگیری ک
طرح صنعتی ترکیبی است از خطوط یا رنگ ها یا هر نوع شکل دو بعدی یا سه
بعدی با خطوط رنگ یا بدون انها بطوریکه شکل یا ترکیب یک فراورده را از لحاظ زیبایی
شناختی و تزئیینی تغییر دهد و بتواند مصرف کننده را جذب کند .

روش استعلام رایگان طرح صنعتی

روش استعلام طرح صنعتی :

شما می توانید با مراجعه نمودن به سامانه ی زیر و سپس پر نمودن فرم
مربوطه اطلاعات شکل طرح صنعتی خود و علاوه بر آن حوزه ی کاری خودتان را وارد
نمایید تا در هزینه های خود صرفه جویی و اتلاف وقت ق
شرایط خرید دستگاه خودپردازبه طور کلی هر فردی میتوانند اقدام به خرید دستگاه خودپرداز کنند. خرید دستگاه ATM  شرایطی دارد که تقریبا هر فردی میتواند به راحتی آن ها را فراهم کند. با خرید دستگاه خودپرداز، قراردادی بین بانک و خریدار بسته میشود که در آن بانک متعهد میشود در سود حاصل از تراکنش های دستگاه عابربانک با خریدار شریک شود.
شرایط خرید دستگاه خودپرداز شرطی بین فروشنده ، خریدار و بانک که عبارتند از:

داشتن حسن شهرت: نداشتن سوء پیشینه از الزاما
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرهاد دژپسند در حاشیه نویسی جلسه «شورای گفت وگو نوبت و مقدر شدن خصوصی»، در جمع خبرنگاران با تقریر اینکه اظهارنامه های مالیاتی در یک فضا الکترونیکی به ثبت رسیده است، اظهار داشت: گمرک به صورت تمام تا هفته دولت در سال ۹۹ الکترونیکی خواهد شد. وزیر امور اقتصادی و مایملک افزود: بر این بنیان برنامه هایی تدوین شده تا داخل حوزه عوارض نیز فرمان کاملاً به صورت الکترونیکی پیش برود. در حوزه مالیات، یکی از مهمتر
بارکد چیست؟ تنها چیزی که باید روی آن متمرکز شویم بارکد است. اینگونه است که قرارداد کد شرکت (خدمات - فروش) فرم ها و فاکتورها را ارائه می دهد ، که نمی توانند شروع شوند. دریافت این کد برای شرکتهای فیلم الزامی است.کدگذاری در حال گرفتن است؟  بارکدهای 12 رقمی برای بهبود سیستم مالیاتی و مالیاتی فعلی ، به عنوان محتوای بارکد جدید به صورت درجه بیان می شود.  نوار کد تحقیق شرکت     کد نویسی برای شرکت مهم است.        یا یک شرکت رمزگذار برای اطمینان از طر
هزینه ثبت برند لباس
شما در هر دسته و گروه تولیدی که در حال فعالیت باشید تمایل به پیشرفت و گسترش کار خود خواهید داشت. شناخته شدن محصول از مهم ترین مسائلی است که تمام کارآفرینان به دنبال آن بوده و برای به دست آوردن آن تلاش می کنند. برند یا نام تجاری عاملی است که می تواند شما را چند سال جلو انداخته و پیشرفت های قابل توجهی را به ارمغان آورد. این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که برند شما به اندازه کافی قدرتمند بوده و دارای جذابیت مناسبی باشد.
تولیدی ها
این نوشته توسط بهترین وکیل خانواده در تهران تنظیم شده است ترک منزل مشترک یکی از مشکلات زوج های جوان بدلایل اختلافات زناشویی است ترک منزل مشترک تحت عناوینی چون اظهارنامه تمکین ویا دادخواست تمکین قابل پی گیری است لذا باید برای اثبات ترک منزل ویا ترک زندگی مشترک اصولی را بکار بست .
 
از برنامه تلویزیونی جناب وکیل اکبر فتح اللهی را 
با کلیک بر کلمه وکیل ببینید .
 
وکیل 
 
 
تلفن 88722336
تلفن 55082352
 
 
مطابق
قوانین امور گمرکی کشور، خروج کالا و یا به تعبیر بهتر ترخیص کالا از گمرک
به منزله پایان کار نیست و بررسی‌های گمرک طی سه مرحله پس از آن ادامه
دارد. بخصوص در مواقعی که اظهارنامه کالا در مسیر سبز قرار گرفته و خیلی
سریع کالا از گمرک ترخیص شده و یا برخی اشتباهات سهوی که در هنگام انجام
تشریفات گمرکی صورت گرفته که سبب بروز اختلافات مالی بین گمرک و صاحب کالا
می‌گردد. در ادامه به بررسی اختلافات گمرکی پس از ترخیص کالا که ممکن است
از سمت گمرک و
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
ثبت برند مواد غذایی خانگی
مواد غذایی یکی از آن دسته خدماتی است که دارای حساسیت های بالایی است. معمولاً سخت گیری های زیادی نسبت به شرکت های تولید کننده یا عرضه کننده مواد غذایی صورت می گیرد که کاملاً معقول و منطقی است. زیرا این محصول یا خدمات به طور مستقیم با سلامت افراد جامعه درگیر بوده و هر کوتاهی در این زمینه می تواند جان بسیاری از افراد را به خطر بیندازد. بنابراین از طرف مسئولین قوانین و مقررات سختی برای افرادی که می خواهند در این زمینه فع
ثبت شرکت در فوری ترین زمان
ثبت شرکت در فوری ترین زمان
اگر به رونق کسب و کار خود اهمیت می دهید باید به برخی از نکات در این خصوص توجه داشته باشید. با به ثبت رساندن شرکتخود می توانید سبب ترقی کسب و کار خود شوید. چرا که پس از قانونی شدن شرکت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که  با شما همکاری کنند. این موضوع به عنوان یک اتفاق مهم در کسب و کار تلقی می شود.
اگر شما تصمیم به ثبت شرکت در فوری ترین زمان ممکن را دارید باید به تمامی مراحل آن به خوبی آشنا باشید ک
علایم غیر قابل ثبت
مطابق ماده 5 قانون ثبت علائم و اختراعات مصوب 1310 ، علائم ذیل قابل ثبت نیستند.1.علائم دولتی ، مملکتی و رسمی ( مانند آرم جمهوری اسلامی ایران ، هلال احمر و ...)2.علائم منافی نظم یا عفت عمومی3.علائمی که عنوان یا اسم عمومی و مورد استفاده همگانی باشد مثل عنوان پارچه ، ماشین و ...4-علائمی که قبلاَ به ثبت رسیده باشند. (به منظور حصول اطمینان از عدم ثبت نام برند پیشنهادی خود می توانید به پایگاه اطلاعاتی روزنامه رسمی کشور مراجعه نمایید ).5.کلم
ترخیص کالا یا ترخیص کالا از گمرک نهایی کالاها در نسخه انگلیسی به اقدامی گفته می شود که در آن اداره گمرک اجازه می دهد کالا را از طریق گمرک ترخیص و از بین برد. پس از خروج کالا از انبار گمرک ، کالا تحت نظارت گمرک دفتر ترخیص می شود. همانطور که می دانید ترخیص کالاهای وارداتی به دلیل پیچیدگی معمولاً توسط شخصی غیر از صاحبان کالا انجام می شود که اصطلاحاً ترخیص کار گمرک نیز نامیده می شود.
 در کلیه مراحل این ترخیص کالا ، کار در تهیه اسناد کالا اعم از بیم
قانون روابط موجر و مستاجر سال 1356 - فصل چهارم
 
 
 فصل چهارم - موارد فسخ اجاره و تخلیه عین مستأجره
 
ماده ۱۲
در موارد زیر مستاجر می‌تواند صدور حکم به فسخ اجاره را از دادگاه درخواست کند.۱- در صورتی که عین مستاجره با اوصافی که در اجاره‌نامه قید شده منطبق نباشد. (‌با رعایت ماده ۴۱۵ قانون مدنی).۲- اگر در اثنای مدت اجاره عیبی در عین مستاجره حادث شود که آن را از قابلیت انتفاع خارج نموده و رفع عیب مقدور نباشد.۳- در مواردی که مطابق شرایط اجاره حق فسخ مستا
ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایا و تفاوت های خاص خودش را نسبت به سایر مناطق دارد . در این مقاله می خواهیم ابتدا منطقه آزاد را برای شما تعریف کنیم .
در تعریف منطقه آزاد ابتدا باید اشاره کنیم که تجارت به هر شکلی در شرایط عادی ملزم به تبعیت از برخی قوانین مانند قوانین مالیاتی می‌باشد، اما در برخی منطقه‌های حراست شده بندری یا غیر‌بندری برای تشویق فعالیت های اقتصادی، رشد جذب سرمایه‌گذاری خارجی،‌ تسریع روند صادرات و واردات تفاوت‌هایی در قوانین تج
خدمات شرکت حسابداری
شرکت حسابداری و خدماتی که ارائه می دهند شامل: رسیدگی به اموری چون تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی، تهیه وتنظیم گزارشات فصلی اعم از خرید و فروش، تنظیم مالیات حقوق افراد و مشاوره مالیاتی در خصوص مالیات های تکلیفی، ارزش افزوده و سایر موارد مرتبط به شرکت ها است.
نظارت بر روند کلی شرکت از جمله خدمات شرکت حسابداری می باشد. از ویژگی های یک شرکت حسابداری خوب اینکه بتواند شما را در مواقعی که نیاز دارید آگاه کند که کارتان را
خدمات حسابداری

    تحریر دفاتر قانونی

    تنظیم و ارسال اظهار نامه مالیاتی

    تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و صورت معاملات فصلی

    نصب راه اندازی و آموزش نرم افزارهای مالی

    تبدیل سیستم دستی مالی به مکانیزه

    تهیه صورتهای مالی و تجزیه و تحلیل صورتها  و نسبتهای مالی

    تهیه لوایح و دفاعیات مالیاتی و تامین اجتماعی

    تهیه لیست حقوق و ارسال لیست بیمه و مالیات حقوق

    ثبت سند حسابداری (جاری و معوقه)

    مشاوره در
خدمات حسابداری 
به مجموعه ای از اموری گفته می شود که شرکت حسابداری به منظور کنترل ، تهیه مستندات
و تسلیم گزارش از روند گردش های مالی ، جریان کالا و ارائه خدمات به کارفرما و مراجع
ذیصلاح انجام می دهد . در همین اثنا علاوه بر روش های سنتی حسابداری
شرکت ها ، مجموعه های مذکور با تهیه لیست بیمه ، تهیه اظهارنامه
عملکرد ، تهیه انواع گزارشات فصلی ، انجام امور مالیاتی از لحظه تحویل مدارک تا
دفاع در مراحل واپسین ، ارائه انواع مشاوره های پولی و مالی ، حل
 
 وب سایت حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک _ تامین دلیل را در این بخش بطور کامل شرح می دهیم و اینکه تامین دلیل چه شرایطی را دارا می باشد؟ وآیا تامین دلیل انواع مختلفی دارد؟در ادامه این مطلب به پاسخ تمامی این سوالات خواهیم رسید. و در صورت ابهام و یا مشاوره بیشتر می وانید با دفتر حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری تماس گرفته و در مورد تامین دلیل اطلاعات و یا مشاوره حقوقی بیشتری دریافت کنید ، همچنین بصورت حضوری جهت مشاوره حقوقی ویا ارجاع
خرداد و تیر امسال توی یه دفتر اظهارنامۀ مالیاتی می‌زدم. یکی از مؤدی‌هام یه خانمی بود که مغازه‌اش رو اجاره داده بود و می‌خواست اظهارنامۀ مالیات بر درآمد اجاره بزنه. مثل همه یه سری سؤال ازش کردم که ببینم چه معافیت‌هایی می‌گیره یا نمی‌گیره و یکی از سؤال‌هام هم این بود که خدا نکرده بیماری خاصی نداره و هزینۀ درمانی نمی‌ده؟ گفت چرا برای کنسر سینه کلی خرج کرده و بعدش من یه سری توضیح دیگه دادم و سؤال و جواب‌ها ادامه داشت تا اظهارنامه‌اش تموم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها